Peter Siepen = inredare...också?

Jag är mäckta förvånad att denna färgglada smått galne lilla typen som Peter Seipen kan skapa sån vacker inredning som han gjorde i Roomservice programmet igår!!

Nu var jag ju lite trångsynt där men men det kan inte hjälpas..förvånad!

Jag gilla skarpt det där soffbordet som de tillverkade själva, undra om de har tagit patent på det eller om man kan ge s ig på att kopiera det hehe....man  får väl starta med att gå en kurs i svetsning :) Även lampan av trumpuckan...oj oj oj säger jag, vilket ljus den gav. Mmmm sån skulle jag också vilja ha.
Man  tänker ju ofta funkisstil som väldigt vitt och avskalat men även lite färg och mycket mönster a´la Josef Frank funkar ju alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0