More to say...

Jag skrev ju om Ellos i förra inlägget och till det måste jag bara tillägga ett par produkter.....som jag personligen tycker är värda att nämna.


Denna snygga bordslampa! Billig som attans endast 399 pix.. Den finns även i några andra färger om man hellre vill ha lite färg på sin inredning och inte vara lika trist som jag och köra på det enkla svart/vita stilen hehe....


Eller varför inte denna taklampa, det blir ju mer och mer på modet att använda sig av skalet när det kommer till lampor och låta glödlampan i sig bli ett konstverk. Denna kostar 899 pix. Denna modell är ju något som man kan fixa själv. Stick till en loppis och sök efter lampskärmar som är i  stål coh klädda i tyg. Tag sen bort tyget runt stommen och spraymåla i en valfri kulör. Lätt som en plätt, typ.


Denna ursnygga dansk-design-inspirerade stol. Den finns även i teakbetsad för en ännnu mer känsla av dansk design.
Det säljs i tvåpack för endast 1298 pix.


Sen måste ju hemmet ha lite piffing också :) som denna ryska dockan! Den blir din för 129 pix. Även om man vill ha ett avskalat hem så får man inte glömma lite personliga saker, lite plock så att säga. För det är dessa små saker som gör hemmet till ditt persoliga. Kör med samma taktik som man borde göra i garderoben 1 IN 1 UT......hehe.....

Ja jag är väldans sugen på bordslampan och stolarna är inte fyskam de heller, Men lampan är nog först ut för införskaffning! Jag trodde verkligen inte at man kunde hitta snygga och inte spattiga inredningsaker på Ellos....surrpriced, really!

www.ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0