"Det här är så himla läckert" - Ernst

Den där Ernst Kirchsteiger ska ju snart dra igång med sitt sommarprogram på fyran..


(Bild: tv4.se)

Där han åker runt i sommar Sverige och hjälper handfallna svenskar med inredningstips. Han kommer att fixa allt från utedass till sjöbodar och trädgårdar och givetvis kommer att ha lite matinslag också....han kan mycket den där karl.

När det kommer till vad man tycker om den där Ernst Kirchsteiger så finns det två lägen.

  1. Antigen bara ääälskar man honom!
  2. Eller så gillar man honom inte alls och gillar inte hans uppenbarelse i tv.

Jag hörde till läge 2 fram tills för lite mer än ett år sedan. Jag var då på en föreläsning och en workshop med denne mannen och efter den dagen så har jag helt ändrat uppfattning. Jaa jag kanske inte äääälskar honom men han e en mycket trevlig och sympatisk prick...och lååång!

Så om det blir en regning sommar på torsdagar kl 20:00 så kan det bli så att jag tittar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0