jag har fått en liten förfrågning...

Jag har fått en liten förfrågning om hur det går med mina hortensior....jaaa...

Jag nämnde ju att de var i en liten kris som sagt.....och att vi skulle ta oss igenom den....

Men nu är det så at vi inte har gjort det, vi tog oss inte genom krisen så att säga! Vet inte om ni vill se en ynklig bild på resterna av de forna så vackra blommorna...När sorgen har lagt sig blir det till att byta ut mot fetbladiga växter istället funkar nog bäst för mig.

Apropå blommor så ska jag nog gå och vattna mina andra fetbladiga växter så att de inet går samma väg till mötes.

Klart slut på hortensie affären!

Kommentarer
Postat av: sis

stackars hortensior......men,...

2009-05-29 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0