Ball Ballograf

Ja för att referera till tidigare inlägg....

Dels, nu har jag ju iallafall fått in ETT inlägg idag hehe..

Och sen det där med att jag bara har ideér till hemmet här och inte till bloggen..

Hösten står ju för dörr´n och då brukar det ju klia i fingrarna att greja här hemma, detta gäller givetvis mig med.
Just nu håller jag på och försöker få ordning på hemmakontoret så att man verkligen vill spendera tid där inne.
Det är bra förvaringslösningar till färgval av detaljer...ja you name it!!

Och när man nu surfar runt på nätet för att hitta prylar så surfa jag på denna gamla kontorsgoingen från Ballograf!


(Bilder: www.grandpa.se )

De har hotat upp den och gjort den i lite roligare färgen än blå och svart! Inte illa. För min del skulle nog valet ligga mellan en vit eller gul.

Så cool... :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0